Aanmelding nieuwe leerling

Aanmelden:

Voor ouders die reeds kinderen op school hebben:

In principe hoeft er geen nieuw gesprek plaats te vinden. U heeft reeds een informatiegesprek voor het eerste kind gehad. Het kan zijn dat u hier toch behoefte aan heeft; dan kunt u ons bellen voor een afspraak.

Voor nieuwe ouders en voor ouders die kinderen tussentijds vanaf een andere school aanmelden:

Op de Paulusschool vinden we het belangrijk dat u een informatiegesprek heeft om uw kind aan te melden. We vertellen dan waar wij voor staan, over het onderwijs op onze school en natuurlijk krijgt u een rondleiding door de school.

Het aanmelden van nieuwe leerlingen kan op de volgende manieren:

  • Op onze website kunt u het aanmeldingsformulier downloaden. Klik hier voor het aanmeldingsformulier. Dit ingevulde formulier kunt u vervolgens naar school sturen.

OF

  • U kunt ons bellen (024-6452881) en een afspraak maken met de directie. Wilt u daarna inschrijven dan kan dit middels het bovengenoemde aanmeldingsformulier.

De informatiegesprekken worden door Carina Coenen en Wytze Scheringa gevoerd.

De verdere procedure:

  1. Nadat wij uw kind hebben ingeschreven in de schooladministratie krijgt u hiervan een bevestiging.
  2. Ongeveer een maand van tevoren ontvangt u een brief met de indeling en de contactgegevens van de leerkracht(en) van uw kind. Hierin wordt u uitgenodigd om contact op te nemen met de leerkracht(en) over eventuele wenmomenten en om andere zaken af te stemmen.
  3. Voor tussentijdse aanmeldingen hebben wij eerst overleg met de school waar uw kind vandaan komt.
  4. De inschrijving is pas definitief nadat de directie er zeker van is dat de Paulusschool de juiste school voor uw kind is.